Sunday, May 24, 2009

dalam ingatan...

walaupon da lama..semuanya masih dalam ingatan....

balik raya thn lps,hari raya ke 4 baru mumy blh blk kg sb mumy kena keje..pd raya ke brape mumy x ingat dah..tp tariknye 8 hb 10..masa tue mumy kat kg dady..pagi tue daddy nak gi hantar adik ipar ke hentian bas kuala trgganu utk ke kl..syukur sgt Allah t'gerakkan hati mumy xnak pegi ngan dieyna..pastu sepupu dady dtg ckp, ada org gtau die dady kemalangan..msa tue mumy cam blur..x nangis pon..tp mumy cpt2 bersiap mandikan dieyna..pastu dlm perjalanan nk g hosp tue..mumy tgk kereta dady bwk kat tepi jalan..masyaAllah..


keadaan kereta masa kejadian..















gambar kereta yg diambil slps kejadian...

















































lihat pd keadaan kereta yg rosak teruk..syukur sgt dady selamat..dady patah paha dan lengan...3 minggu kat hosp..nasib baik mumy mmg da ambil cuti lama smpena raya n mumy tambah cuti seminngu utk jaga daddy..n kitorang xblh gi convo sb dok spital..huhu..tp mumy kesal jgk sb kena tunggu sampai 2 minggu utk operate paha n masukkan besi..pastu transfuse darah pun delay sampai satu hari,sedangkan msa tue hb 6.6 je..


  ginila keadaan kt hosp..






 










dieyna dtg melawat daddynye...huhu..cian dady...


















pelahapnye patient ni mkn..kt tepi 2 adik ipar..



















ada ati lagi nak b'gaya..huhu


mumy ingt nak upload lagi gambar..tapi xsempat le..

4 comments:

Mummy Dasy said...

huish seram dgr boleh gitu diorg slh wat keje x tgk report dulu ke diorg ni...

[-suziey-] said...

OMG..ngerinye...u bole plak xnanges ek..kalu i la uish meraung dh ni walupn xtau ape condition hubby..syukur la dipanjangkan umur..n nasib baik u n dieyna xikt..

ain adreanna said...

2 la pasal..geram sgt ngan dorang sume..buat keje cincai2 je..ubat luka @ iodin 2 pun dorang x sapu tau..bukan saje sapu..bagi pon tidak..aku beli sendiri kat farmasi..
>suziey
xtau le knape x nangis..tergamam pastu dok pk betol ke tidak...(dalam hati nak pk x)

lieya said...

lieya alhamdullilah
Arwah ayah sentiasa sakit n masuk wad.Tetapi x pernah kena mcm nie.Kalo kena x taulah cam nerrr
ade yang kena gegar kot
hehehheheh
( Macam kuat je)

Post a Comment